2014. április 25., péntek

Farsang

Kedves négy és fél éves fiam tavaly az óvodai farsangon kéményseprő volt. Nem volt nehéz a jelmez megvalósítása, fekete ruha, fehér kendő és egy kéményseprő kefe. Boldog volt.

Az idén fel adta a leckét. Dinoszaurusz szeretett volna lenni. És nem is akármilyen, hanem egy triceratopsz.
Néha voltak kisebb kilengések oroszlán vagy esetleg ismét kéményseprő felé, de maradtunk az első ötletnél.
Amivel aztán fel is adta egy kicsit a leckét. Hosszas keresgélés után az interneten, végül olyan jó ötleteket kaptam, hogy is kellene jól megvarrni, hogy mindannyian elégedettek voltunk. A nyakába kért egy rózsaszín nyakkendőt, azért a szalag. 
És a kis triceratopsz ilyen lett:
"huszár-dinó"

megmutatták a szomszédnak a jelmezüket

a farsangi bálban
Bőröm hűvös, szemem villan,
Karmom, mint az olló,
Meneküljön, aki meglát,
Én vagyok a dínóóóó!
A Föld bolygónak ura voltam,
Hatalmasra nőttem,
Dínó vagyok, de ne féljetek,
Csak farsangozni jöttem!
A jelmez maga egy délután alatt elkészült, árban nem került 2000ft-ba sem.
Csak elrakni nem tudom sehova, mert nem fér be a szekrénybe. 

2 megjegyzés:

  1. Zseniális!!!!!!!!!!!!!! Nagyon boldog,hogy ilyen ügyes anyukája van!!!!! Nem tudod elrakni?????? :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom elrakni, nem fér be sehova a szekrénybe, mert nem tudom összehajtani a farka miatt illetve a szarvak is hely kell. Meg aztán kinek rakjam el? A húgy lehet, hogy majd nem triceratopsz szeretne lenni.

      Törlés