2014. április 25., péntek

Dal Marionnak-Feliratos előzetes

Nagyon jó, sok zsebkendőt emésztős film.
Több ilyen férfit!!!!!

A kissé zsémbes és zárkózott Arthur (Terence Stamp) nem nézi jó szemmel
felesége hóbortját. Marion (Vanessa Redgrave) ugyanis betegsége ellenére
nagyon is aktív tagja a helyi kórusnak, ahol egy fiatal kórusvezető,
Elizabeth (Gemma Arterton) borzolja a kedélyeket. Arthur végül mégis
enged felesége kérésének és csatlakozik a szokatlan kórushoz, hogy
elénekelje az utolsó dalt Marionnak.

Magyarul itt tudjátok megnézni:
http://www.cinemalive.hu/online_filmek/dal_marionnak_online 

2 megjegyzés:

  1. Ez egy csodálatos film,valahogy másképpen jutottam hozzá,még a betegségem alatt megnéztem és végigbőgtem,néha nevettem.A meghalt sógornőm PONT ilyen volt,mint a főszereplő.A drága sógornőm,akit ápoltam és novemberben temettük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokan embernek meg kellene néznie, volna mit tanulni belőle.

      Törlés