2012. július 17., kedd

Keresztelő

Nem szerettem volna fehér habos-babos esküvői ruhát magamnak, és még a szoknyával sem vagyok nagyon jó barátságban, ezért kedvenc színemből varrattam magamnak esküvői nadrágot felsővel - ha találok fényképet, megmutatom. Mint az valamennyire talán látszik, a színe az anyagnak almazöld.

B. is zöldben volt keresztelve, nála nem volt nagy gond, mert tél volt, és keresztszülők találtak egy világoszöld overált.



Z.nek arra gondoltam, hogy a maradék esküvői ruha anyagokból varrok egy kicsi ruhácskát. A gondolatot tett követte, szomszédnői segítséggel pedig ki is szabtuk (Köszi, Kati!). 




A felsőrésze csipke, amit egyszerűen megkötöttem a vállain.


 A keresztelő helye pedig
Nagyvárad Olaszi Református Templom 



A keresztelő alatt kicsi lány lázasan feküdt ölemben, aztán otthon mintha semmi baja nem lett volna.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése