2015. július 7., kedd

Divat

Nem vagyok divatmániás, nem is követem, nekem az a jó, ami kényelmes és tetszik. Na meg tiszta.
Nem szeretem a tömegcuccot, illetve amikor valamilyen celeb vagy királyi családtag egy-egy viselt ruha példányát szétkapkodják.
Az meg köztudott, hogy a sok kínai meg koreai holmi mennyiért készül, és mennyiért adják el a fejlett országokban.

http://444.hu/2015/01/26/a-legerosebb-valosagshow-amiben-norveg-divatblogger-fiatalok-elmentek-kambodzsaba-hogy-ruhakat-keszitsenek/

2 megjegyzés:

  1. A drága férjem csak forgatta a szemeit, mikor öt évnyi ismeretség után "kitörtem" és újra vettem magamnak egy "turista" szandált, mert az kényelmes, ha nem is szép férfi szemmel... :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, a férfiak... az én férjem is tud ám "szemet forgatni", ha magamnak veszek valamit.

    VálaszTörlés