2014. június 19., csütörtök

Napi szösz

A még nincs ötéves fiam mesélte nekem ma reggel, hogy is volt az, amikor ő még nem volt itt velem.

- Tudod Anya, mikor én nem voltam még itt, akkor fent voltam a felhőkben. Egy kicsi golyó voltam.
- És hogy jöttél le onnan?
- Jött egy nagy szél, és lefújt onnan.
- És miért pont ide jöttél?
- Mert ide akartam.


Esténként, amikor már lefekszünk, jönnek a kérdések a nagyobbiktól.
- A jegesmedvék tudnak úszni?
- Igen, a jegesmedvék tudnak úszni.
- Mert nekik olyan a csontjuk, és tudnak úszni. Nekünk is jegesmedve csontunk van?
- Nem nekünk emberi csontunk van.
- A cicának cica csontja van - jegyezte meg a kisebbik.
- Igen, a kutyának meg kutyacsontja van, a mamutnak meg mamutcsontja. - folytatta újra a nagyobbik. De a kicsi cica prüszkölt, amikor beletettük a vízbe, ő nem tud úszni?
- Minden állat tud úszni, csak a cicák nem szeretik a vizet.


A torony meghódítása - a nagyobbik által

A jóból a kicsi sem maradhat ki - na jó, ő csak másfél métert mászott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése