2013. március 18., hétfő

Suhajda másképp

Valószínűleg sokan ismerik a Suhajdát. Csokis finomság.
Van egy szilikonos muffin formám, gondoltam ezt megpróbálom elkészíteni.
Most az internet nem volt nagy segítségemre, legalábbis nem találtam olyan receptet, ami meggyőzött volna, tehát rögtönöztem.
Megolvasztottam a csokit, és egy ecsettel kikentem a formákat, majd betettem a fagyasztóba. Két deci vizet 10 deka cukorral felforraltam, majd mikor kihűlt, belekevertem 15 dekányi margarint. Innentől újítottam, mert ez cseppet sem tűnt krém állagúnak. Visszatettem főni, és darált diót főztem a krémbe.
A kihűlt krémet belekanalaztam a csokiformákba, annyi helyet hagyva, hogy le lehessen zárni őket, vagyis csokival bekentem az alját, hogy mindenütt összeérjen.
Újra fagyasztóba tettem, gyorsan összefagy, majd utána óvatosan kiszedtem a formából. Nekem nagyon könnyen kijött.
Az én hamis, de nagyon finom suhajdám pedig így néz ki:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése