2012. augusztus 6., hétfő

Michelangelo Buonarroti - Pietà

Az első goblen nagyon rég akadt a kezembe. Azt még mai napig sem fejeztem be, itt lapul a szekrény aljában.
Aztán pár év múlva varrtam olyat is, ami kikerült a falra.
Újabb pár év, és merész húzás következett. Számolható tűgoblent vettem, egyből hatot is.
Teltek az évek, én külföldi unalmas munkára készültem, amikor is eszembe jutott, hogy itt az idő, a sok szabadidő mellett biztosan kivarrom. 
Kedvesem választhatott, melyiket is vigyem, a kérése az volt, hogy Neki varrjam ki.
Aki már varrt hasonlót, vagy látta, hogy ez hogy is néz ki, tudja, hogy nem kis munka. Éppen ezért azt válaszoltam, hogy az esküvő napján az övé lesz. Már több, mint négy éve megkapta.







Két hónap alatt készült el, napi négy-öt óra ráfordítással.
- a kép mérete 28cm x 35cm
- egy négyzetcentiméterben 100 öltés, összesen 98.000 öltés
- 12 szín van benne


Még két alkalommal voltam kint. A másik kettőt hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése